homestyling #2


bilder från vasastansmäklarna och Dreamhouse Camilla Nylander

Homestyling av Dreamhouse.

Nu ligger min andra lägenhet, som jag stylade förra veckan, ute till försäljning. På lugna lilla Teknologgatan hittar ni den här mysiga tvåa belägen mot en lugn innergård, vilket ger lite villakänsla.

Mina favvos här är de ståtliga solrosorna som sätter lite pricken över, ananaslampan i fönstret, den svarta coola fläkten, och min stora koffert som jag ropade in på auktion för massvis av år sedan.  Tine K Home korgar och den egentillverkade lampan i sovrummet, av en Tine K korg. De små detaljerna som gör det.Vill ni ser mer, kika in här. För mer info om styling, kika in här hos dreamhouse.se

Nu ska vi sätta fart här, vi sitter fortfarande med kaffemuggen och såsar..fast himla skönt.

Fin dag till er! kram camxx

Kommentarer

angie sa…
danke für die schönen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland
Underbar styling! Inlägget gav mig många fina tips för den pågående renoveringen och inredningsjobbet ute på sommarstugan. Tack!

Populära inlägg