sunflowers - styling - homestyling

foto: Erik Olsson Fotografer och styling: Dreamhouse

Den här galet härliga lägenheten var en fröjd att inreda. Den var helt tom innan vi entrade och ville att det skulle andas våååår. Varmt, grönt och skönt. Här blev jag så himla nöjd med köket, väggen är rundad och då passade tavlan, som jag älskar (vars ram gått sönder), som en smäck. Apelsinträdet blev extra levande där i fönstret. 

Vår nya krispigt gröna soffa, Mustangen, från grymma sweef är så himla himla vacker att jag önskar att det fanns en hörna här hemma där den kunde få bo.

I sovrummet fick även den coola galgen i koppar, med den virkade pläden, rama in sängen, från dennýs home. Och grönt är ju skönt. Kika gärna in på hela lägenheten här.

Veckan som gick blev minst sagt hysterisk då jag hade en tight schema, men det gick..phew..Så det som blir mest lidande är ju uppdateringen här, men hoppas ni förstår, önskar jag hade mer timmar på dygnet ibland. Nu sitter jag här på kontoret som badar i sol, har massvis med pappersjobb som måste fixas så viger några timmar åt detta idag. Resten av familjen stökar i trädgården.

Jo finns ju på instagram numera under #dreamhousedecorations och på facebook här, gilla och följ oss gärna.

Önskar en en solig skön helg!
kram camxx

Kommentarer

Anonym sa…
Å så fint! Och älskar stolarna i köket, var är de ifrån?
/Sofia
dreamhouse sa…
sofia - de är jättegamla som jag fått köpa från en kund till mig;) tyvärr.. MEn de är grymt fina!
xx

Populära inlägg